Berichten in de app

“In onze app kun je berichten plaatsen. Dat is leuk en een mooie vorm van betrokkenheid.

Je hebt de keuze om een bericht te plaatsen in een groep.Alle gemeenteleden die onderdeel uitmaken van de groep kunnen je bericht/reactie zien.
Berichten en reacties die geplaatst zijn in de groep “Mijn kerk” zijn door alle leden met een goedgekeurd account te lezen.

Om te voorkomen dat er heel veel berichten worden geplaatst kun je ook op berichten reageren.  Bijvoorbeeld onder dit bericht.

1️⃣ Klik op het bericht waarop je wilt reageren.

2️⃣ Onderaan zie je de balk “Schrijf een reactie”

3️⃣ Tik in die balk je bericht en klik op het pijltje rechts om de reactie te versturen.

Alleen de schrijver van het bericht en anderen die een reactie hebben geplaatst krijgen een melding van een reactie. Dit in tegenstelling tot een bericht dat gaat automatisch naar alle leden van de groep. En als je het in de ‘Mijn kerk’ groep plaatst, naar de hele kerk.”