Najaar concert Martin Mans en The Martin Mans Formation

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Najaar concert Martin Mans en The Martin Mans Formation

8 oktober 2022 @ 20:00 - 22:00

Het is weer zover om in de Aalburgse Kerk De Burg een Najaar concert van Martin Mans te geven, dit onder leiding van Martin Mans en The Martin Mans Formation en zoals u gewend bent zijn ook Wim de Penning (orgel en piano) en niet te vergeten Jantine Kalkman (trompet) weer van de partij. Op D.V. zaterdag 8 Oktober 2022 a.s. om 20.00 uur zal het concert plaatsvinden. Kaarten a € 12,50 (inclusief consumptie) zijn te koop of te reserveren bij de volgende adressen: Slagerij Oomen in Wijk en Aalburg, Boekhandel ‘t Schrijvertje in Veen, Ans van Bergeijk Jasmijnstraat 58, Nico van Bergeijk Polstraat 55. Ook kunt u reserveren via de site van de kerk:https://hervormdaalburg.nl/najaarsconcert-martin-mans-8-oktober/. Naast de bekende liederen die gezongen worden, zal er ook samenzang zijn. De opbrengst is bestemd voor De Burg en voor de werkgroep Bulgarije. Het adres van De Burg is Oude Kerkstraat 19a Wijk en Aalburg en de kerk is open vanaf 19.15 uur. Wees alle welkom en voel je vrij voor een bijzondere avond met Martin Mans en The Martin Mans Formation.

Datum:
8 oktober 2022