Inschrijven erediensten

Reserveren
Bij het reserveren klik je op 1 van de onderstaande links , de morgen- of de avonddienst en vervolgens geef je het aantal personen op waarmee je in de kerkzaal aanwezig wil zijn. Via de groene knop [Registreer] kunt u zich daarna registreren als bezoeker voor de kerkdienst.

In de morgendienst is er ook de mogelijkheid kinderen voor de oppas (0-4) en kinderen voor de KinderBijbelClub in te schrijven (groep 1-3). De kinderen tellen niet mee voor het maximaal aantal kerkgangers (zij verblijven in afgescheiden ruimtes met ieder hun eigen ingang), maar het is fijn om te weten hoeveel kinderen we mogen verwachten. Er zijn 2 diensten per zondag.

Vanaf 30 januari geldt per dienst een maximum van 150 plaatsen.Mochten er voor een morgendienst geen plaatsen meer beschikbaar zijn, dan is er de mogelijkheid de avonddienst te bezoeken.

Update maatregelingen 16 februari 2022:

Broeders en zusters,

Naar aanleiding van de persconferentie het volgende rond de kerkdienst: vanaf 18 februari gaan andere regels voor grote groepen binnen gelden. Dat geeft veel ruimte aan onze kerkdienst en daar zijn we heel dankbaar voor!
Komende zondag, 20 februari, blijft de situatie nog even ongewijzigd in verband met de viering van het Heilig Avondmaal en de voorbereidingen daarvan.
Vanaf volgende week zondag, 27 februari, zal de kerk weer als vanouds open zijn, met alle zitplaatsen open en zonder de noodzaak te reserveren. Wellicht ten overvloede: de bekende basisregels blijven wel van kracht, dus bij klachten blijf je thuis. We zien uit naar een volle kerk, maar dit zal best ook wel even wennen zijn. Sommige plekken blijven leeg. En voor anderen voelt iets afstand misschien nog wel fijn. Laten we rekening houden met elkaar en ons daarin fijngevoelig proberen op te stellen. We bidden voor en met elkaar, ook voor hen die inmiddels niet meer fysiek mee kunnen vieren. We verlangen ernaar als een gemeente ongedeeld voor God samen te komen en we zien daarom uit naar de komende tijd!

Namens de kerkenraad,
Jan Maarten de Bruin

Als er twee dagen voor een dienst nog plaats is, dan mag iedereen de vrije plaatsen vanaf dat moment reserveren.
Mocht internet voor u lastig zijn, bel dan met Johan van Rijswijk (06-23815314)

Annuleren inschrijving
Wanneer u hebt gereserveerd en later blijkt dat u niet naar de kerk kunt komen, annuleer dan uw reservering, zodat andere gemeenteleden de mogelijkheid krijgen om alsnog in te schrijven.Annuleren kan op twee manieren:

1. via EventBrite.nl (de software waarin de reservering is opgeslagen) een account aanmaken.
Met dit account kan daarna worden ingelogd op Eventbrite.nl. Ga dan naar Tickets. Kies de ticket die je wilt annuleren en klik vervolgens op de knop Bestelling annuleren.
2. Stuur een bericht naar aanmelding@hervormdaalburg.nl met als onderwerp Annuleren reservering en geef in het bericht aan welke dienst geannuleerd moet worden en voor hoeveel personen.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Zie hieronder voor de veelgestelde vragen voor reserveringen van de kerkdienst

[/vc_column_text][vc_toggle title=”Ik heb geen email ontvangen van mijn reservering”]

Na de reservering van de kerkdienst krijgt u van eventbrite (orders@eventbrite.com, invite@eventbrite.com, auto-message@eventbrite.com en donotreply@eventbrite.com) een email met de bevestiging van de reservering.

Controleer uw ongewenste email mocht u geen email van eventbrite hebben ontvangen:

— Controleer de map met ongewenste e-mail of spam

De stappen om de map met ongewenste e-mail of spam te controleren kunnen verschillen per e-mailadres ( Gmail, Yahoo, Outlook).  Zoek de e-mail in de map met ongewenste e-mail of spam en markeer deze als ‘Geen spam’.

Yahoo!

AOL

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik wil mijn bestelling annuleren hoe doe ik dit?”]

Annuleren kan op twee manieren:
1. via EventBrite.nl (de website waarin de reservering is opgeslagen) een account aanmaken.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik mijn kaartje geven aan iemand anders?”]

Nee, Wanneer u hebt gereserveerd en later blijkt dat u niet naar de kerk kunt komen, annuleer dan uw reservering, zodat andere gemeenteleden de mogelijkheid krijgen om alsnog in te schrijven.
Annuleren kan op twee manieren:

[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]