Kerkdienst maandag 5 april 2021 – 10:00 | 2e Paasdag | Aanmelden

Welkom

Het  eerste  weekend  van  april  mogen  we  weer  Pasen  vieren.  We  waren  al  jaren  gewend  om  2e paasdag  een  paaszangdienst te  hebben,  maar  dit jaar  zal  het  anders  zijn.  Maar  ook  al  kunnen  we  niet met  alle  aanwezigen  zingen,  we  mogen  al  gedeeltelijk  naar  de  kerk  en  hoe  bevoorrecht  zijn  we daarmee.

Dit  jaar  willen  we  met  2e  paasdag  een  dienst  verzorgen  die  voor  iedereen  online  te  volgen  is.  Voor  de 30  aanwezigen  in  de  kerk  willen  we  graag  met  name  de  ouderen  in  onze  gemeente  uitnodigen.  We gaan  luisteren  en  kijken  naar  liederen  en  ds.  Mouw  zal  een  meditatie  verzorgen.

Aan  de  ouderen:  wilt  u  graag  bij  deze  dienst  aanwezig  zijn,  schrijf  u  dan  op  de  gebruikelijke  wijze  in via  de  site  of  meld  u  aan  bij  Johan  van  Rijswijk  (06-23815314)

We  vragen  aan  de  jongeren  om  pas  in  te  schrijven  voor  deze  dienst  vanaf  zaterdag  27  maart  als  er plekken  over  zijn.

Groet,  team  Samen  zijn  en  de toerustingscommissie

Aanmelden

Geef eerst het aantal personen op waarmee je in de kerkzaal aanwezig wilt zijn en vervolgens klik je op de groene knop [Registreer] om u te registreren als bezoeker voor de kerkdienst .