Kerkdienst zondag 5 juli 2020 – 18:30 | Aanmelden

Welkom

Fijn dat wij u weer mogen ontvangen. Vanwege de Corona maatregelen hanteren wij een strikte hygiëne en is het aantal bezoekers per kerkdienst beperkt tot 100 bezoekers (exclusief KinderBijbelClub , Kinderoppas).

Aanmelden

Geef eerst het aantal personen op waarmee je in de kerkzaal aanwezig wilt zijn en vervolgens klik je op de groene knop [Registreer] om u te registreren als bezoeker voor de kerkdienst .

Mocht internet voor u lastig zijn of het lukt niet, bel dan even met Johan van Rijswijk (06-23815314). Het zal allemaal even wennen zijn, maar we hopen dat het allemaal goed verloopt.

Opmerkingen of vragen over deze gang van zaken, laat het dan even weten bij iemand van de kerkenraad. Na de dienst van zondag 28 juni wordt de werkwijze nogmaals voor de camera toegelicht aan de gemeente.